1) Met betrekking tot een bestelling op de webshop:
Ondanks dagverse aanlevering van onze bloemen, kan uw bestelling iets anders uitvallen dan op de foto, i.v.m. seizoenswisselingen en/of het dagelijkse aanbod op de veiling.
Is er niemand aanwezig op het bezorgadres, dan wordt het indien mogelijk bij de buren afgeleverd. Als dit, om wat voor reden dan ook, niet lukt, wordt de bestelling mee terug genomen. Er wordt in beide gevallen een briefje in de bus gedaan. Wanneer we de bestelling mee terug hebben moeten nemen, kan er na telefonisch contact de bestelling worden afgehaald of een nieuwe bezorgafspraak gemaakt worden. Wellicht komt het dan voor dat er in dit geval opnieuw bezorgkosten in rekening kunnen worden gebracht.
2) Met betrekking tot een aankoop in de winkel:
Levende materialen, zoals planten, bloemen, bloemstukken en plantenbakken mogen niet worden geruild/teruggebracht.
Ruilen van niet levende producten zoals b.v. zijde, decoratie artikelen en aardewerk moet geschieden binnen 8 dagen na aankoop met het aantonen van de kassabon.. U kunt direct iets anders uitzoeken of u ontvangt een tegoedbon. Wij geven géén geld terug.
Bij een klacht, dient u uw aankoop mee te nemen naar de winkel voor evaluatie, indien het aan het product ligt, wordt deze altijd geheel vergoed.